Tânara de 30 de ani care vrea sa deschida 100 de magazine de haine în urmatorii trei ani în România

Retailerul polonez de moda LPP a cumpanit, în urma cu un an, daca sa renunte la activitatile de pe piata locala sau nu. A ales expansiunea, iar directorul general al filialei românesti, Alina Bistreanu, a creionat un plan care prevede deschiderea a 100 de noi magazine în urmatorii trei ani.
„Frecventez mai rar salile de sport de când conduc LPP. Compania este acum prioritatea mea dintâi, ca un copil pe care îl cresc si caruia îi dedic foarte mult timp. Dar alerg mult pe tocuri“, glumeste Alina Bistreanu, care a preluat de un an conducerea operatiunilor locale ale retailerului LPP.
Prefera pantofii tip stilletto, la trei întâlniri diferite avea tocuri de 10 cm, dar povesteste ca „sunt zile în care acum pot fi îmbracata elegant, iar peste o ora sunt în jeansi si bocanci, pentru ca merg pe santier ca sa vad cum evolueaza lucrarile în magazine“. Vorbeste clar si calm si spune ca asculta ce au de spus ceilalti. „Întotdeauna poti învata ceva de la cei din jur, important este sa stii sa asculti“, spune Bistreanu, care a detinut functii de conducere de foarte tânara, adica de la 21 de ani.
Acum are 30 de ani si conduce reteaua LPP, care opereaza 11 magazine (6 Reserved, 2 Cropp, 2 Mohito, 1 Sinsay), doua dintre ele fiind deschise la finele anului la Cluj. LPP are în România 150 de angajati, iar Alina Bistreanu estimeaza ca pâna la finalul anului echipa se va tripla. A preluat functia actuala în urma cu un an, când reteaua avea 60 de angajati si cinci magazine, iar, împreuna cu oamenii pe care îi coordoneaza direct, „am pus pe hârtie un plan ambitios, care presupune deschiderea a circa 100 de magazine în urmatorii trei ani“.
 
Sursa aici.
 
 
 
 
 
 
 

PARTENERI

Proiect derulat de SIVECO Romania, Academia de Studii Economice din Bucureşti şi agenţia de presă Mediafax




AUTENTIFICARE

Imagine CAPTCHA
Introduceţi caracterele prezentate in imagine.

FORMULARE

În cadrul proiectului vor fi folosite toate tipurile de chestionare elaborate în contextual participării la evenimente, care vor pune accent pe indicatorii stabiliţi cu respectarea legislaţiei privind protecţia datelor personale. Impresiile participanţilor la diferite evenimente vor fi consemnate pe formularele special întocmite, macheta acestora fiind concepută pentru consemnarea tuturor datelor necesare realizării indicatorilor proiectului.